مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

اهمیت تبلیغات در طراحی سایت

شزمانی کسی میتواند با بها دلار به اینستاگرام طراحی سایت دارای اسم و رسم تبدیل خواهد شد وقت آن میباشد که از خویش بپرسیم ، چه کسی حقیقتاً به شماره های دنبال کننده در طراحی وب اهمیت می‌دهد تحت عنوان یک ماشین کرایه ای بازاریابی دیجیتال ، در طراحی وب سایت معیارهای غرور مانند تعداد رهروان و لایکهای عکس هر روز برای ما کمتر و کمتر میباشد ما به شما خوا‌هیم ذکر کرد چرا برندها از اینستاگرام برای تولید استراتژی های متفاوت تبلیغاتی استعمال می نمایند.
با این درحال حاضر ، حتی خویش اینستاگرام نیز کمتر به لایک عکس و تعداد رهروان در طراحی وب سایت دقت می نمایند. آنان به تازگیً یک کارآزمایی را جاری ساختن کردند که شاهد حذف تعداد همسایگان از عکس ها بود. تصور ما این میباشد که در اصلً این تصمیم یک تست اجتماعی بود که در طراحی وب به عموم یاری کرد تا کمتر با معیارهای غرور وسواس نمایند. جذب استفاده کننده به ساخت وب سایت در نگاه نخستین که از خواندنی ترین مقاله‌ها وبسایت نونگار پردازش میباشد را نیز مطالعه نمائید.


به کارگیری از شبکه‌های‌عمومی در ساخت وب سایت
اینستاگرام پیش از اجرای آزمایشی خویش خاطرنشان کرد ما میخواهیم كه دوستداران شما روی آنچه شما به اشتراک می‌گذارند تمرکز كنند ، خیر تعداد دوست داشتن پست های شما در زمان این آزمایش صرفا هر کس یک پست را به اشتراک می‌گذارد ، تعداد لایک های دریافتی خویش را در ساخت سایت می بیند. حذف لایک ها و بدور شدن از معیارهای غرور ، عیب گیری همگانی را به سمت اعتیاد اینستاگرام علامت می‌دهد. پژوهش ها نشانه میدهد که اخذ.
مانند در عکس شما به عبارتی مدارهای مغزی را تولید می نماید که میتواند منجر اعتیاد گردد. این مشابه به مواقعی میباشد که هنگامی فرد پول بدست می‌آورد بدون صدا می گردد. بدین ترتیب ، معین میباشد که چرا معیارهای غرور فعالیت می نمایند ، البته دقیقاً کاری که آنان برای یک بیزنس اجرا میدهند در طراحی وب سایت وجود ندارد. وقت آن میباشد که با خودمان درست گو باشیم. ما می بایست خودشیفتگی و اعتیاد خویش را به دیده نگاه کنیم و اعتراف کنیم که معیارهای غرور اهمیتی ندارند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 17 ]

[ پنجشنبه 17 تير 1400 ] 9:51 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]