مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

بعد از ثبت نام در گوگل سایت باید چیکار کنیم؟

به کارگیری از Google Analytics برای معرفی تارنما به گوگل طراحی سایت شیوه دیگری که بسیار معمولی نیز است به کار گیری از حساب گوگل آنالیتیک برای تصویب وب سایت در گوگل و پذیرش نام و نشان شماست. در شرایطی که از آمارگیر گوگل آنالیتیکز برای وبسایت خویش استعمال می کنید و کد مرتبط با آن در وب سایت شما جای‌دارد می تواند با گزینش مورد Google Analytics و فشار دادن دکمه Verify خیلی سریع نام‌و‌نشان خویش را پذیرش فرمایید. اما صرفا در شرایطی‌که تصویب تارنما در گوگل وبمستر ایفا می‌گردد که حساب آنالیتیکز خویش را نیز با همین نشانی Gmail ساخته باشید.



توجه نمائید که در شکل حذف کد مرتبط با آمارگیر گوگل از وبسایت شما دسترسی به پنل سرچ کنسول نیز انقطاع گردد.

در‌این مرحله شما فعالیت تصویب وب سایت در گوگل و پذیرش نام‌و‌نشان را به خیر اعمال داده اید، مهم‌ترین روند بعداز این عمل معرفی نقشه وب سایت به گوگل و رئیس فولدر Robots.txt خواهند بود.

بعداز تصویب وب سایت در گوگل چه کاری اجرا دهیم؟
معرفی تارنما به گوگل او‌لین گام شما در مدیر آن خواهد بود. از اینجا به بعد از آن ابزار گوگل وبمستر تجهیزات بخش اعظمی برای بهبود حالت seo و چک بر کارایی آن در دست شما قرار می‌دهد. یکی‌از ابزارهای کارآمد درین پنل URL Inspection میباشد که به شما اذن می دهد مهم ترین صفحه ها تارنما را به گوگل معرفی کرده و سرعت ایندکس آنان را ارتقاء دهید.

با این عمل ربات های گوگل به‌سرعت صفحه های شما‌را آنالیز و ایندکس خواهند کرد. علاوه برآن می توانید با معرفی نقشه وبسایت خویش به گوگل همگی صفحه های اساسی وبسایت را به طور یک پوشه XML در چنگ گوگل قرار دهید تا فرصت مراجعه به وب سایت شما بداند که دقیقا کدام صفحه های نو می‌باشند و یا این که نیاز به نظارت دوباره دارا‌هستند.

گوگل سرچ کنسول را میتوان یک باکس ابزار نفیس برای رئیس تارنما دانست. شناخت با آحاد تجهیزات و به کارگیری درست از آن ها نقش بسیار مهمی در نگهداری سالم وب سایت و کسب رده بهتر خواهد داشت. برای یادگیری این ابزار قادر می توانید در سوله حضوری یادگرفتن گوگل سرچ کنسول که بوسیله آکادمی برگزار میگردد کمپانی فرمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ پنجشنبه 6 خرداد 1400 ] 12:46 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]