مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

تأمین امنیت وب سایت – تست نفوذ سایت

امروزه با دقت به توسعه و کلیه گیر شدن طراحی سایت فضای سایبری میان جامعه ها تأمین امنیت وبسایت یک زمینه اصلی برای مدیران بیزنس های آنلاین میباشد ، با وجود اشخاص فرصت طلب و هکر های خبره این روزها تهاجم ها بسیار متعددی امنیت وبسایت شما‌را ارعاب میکند ، با اعتنا به تجربه تعدادی ساله ای که در قضیه هک و امنیت دارم این پیام اصلی رو به همگی شما اینترنت مستر های عزیز میرسانم که در حالتی‌که تا کنون گزینه حمله هکر ها و نفوذ آنان قرار نگرفته اید به‌این معنا وجود ندارد که امنیت جامعی در قبال این حمله ها سایبری دارید.

ما بایستی تا پیش از اینکه هکر ها به سراغ مان بیایند از امنیت تجارت آنلاین خویش اعتقاد نتیجه ها کنیم ، تا جلوی خسارات جبران ناپذیر ناشی از این حمله ها را بگیریم ، در شرایطی‌که امروز برای پرورش و ارتقا امنیت خویش هزینه ای نکنیم فردا می بایست روستا ها برابر برای جبران خسارات به وجود آمده ناشی از این حمله ها هزینه کنیم…

ولی نگران نباشید ! ما اینجا هستیم تا پیش از بروز هرگونه مشکلی امنیت تجارت آنلاین شمارا ارتقا داده و جلوی اشکال هجوم ها سایبری را گرفته تا در امنیت بی نقص بیزنس آنلاین خویش را محافظت فرمائید.

اعتنا اعتنا !ما امنیت مطلق و 100 درصدی نداریم البته میتوانیم به بالا ترین حد ممکن یعنی امنیت 99 درصدی برسیم ! امروز ما اینجا هستیم تا بیزنس شما‌را به امنیت 99 درصدی یعنی بالاترین حد امنیت برسانیم...

چه‌طور می اقتدار در قبال هکر ها ایستاد ؟!
جواب این سؤال رو یاور با یک نمونه سرویس شما می دهم فرض فرمایید در یک جنگلی در درحال حاضر گام زدن می‌باشید ناگهان ماری به سمت شما حمله کرده و با نیش خویش زهرش را وارد تن شما میکند ، هم اکنون شما آلوده و کثیف به زهر نیش مار می باشید و فقط چیزی که شمارا نجات می‌دهد پادزهری میباشد که از نیش خویش به عبارتی مار تهیه و تنظیم و ساخته میشود !

آری به طور کاملً صحیح پیش بینی زدید ! صرفا هکر ها می‌باشند که می‌توانند هم دیگر را دفع و مهار نمایند و شما برای رویا رویی با یک هکر به یک هکر کارشناس نیاز دارید !

در همین راستا هکر ها به تعدادی تیم تقسیم میشوند:

هکر های کلاه سیاه
هکر های کلاه سپید
به صورت خلاصه هکر های کلاه سپید پاد زهر ما می باشند که در قبال هکر های کلاه سیاه ایستاده و آن ها را مهار میکنند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 12 ]

[ دوشنبه 10 خرداد 1400 ] 11:15 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]