مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

مکانات مورد نیاز سایت شما در روند طراحی سایت چه تاثیری دارد؟

هرمورد از این 2 شیوه مزایا و معایبی طراحی سایت داراست و اینکه کدام نحوه طراحی سایت مطلوب تارنما شما است، بستگی به نوع وب سایت دارااست. 

ساخت سایت با کدنویسی هزینه و مجال بسیار بیشتری نسبت به ساخت وب سایت با سیستم رئیس محتوای همگانی مورد نیاز داراست. البته ساخت وب سایت با cms مانند وردپرس با اینکه در اکثری از موردها همگی تجهیزات یک وب سایت کد نویسی گردیده گران‌قیمت را داراست، (به غیر از مفاد خاص مانند سیستم های بانکی یا این که تارنما های پیش گویی)، البته ارزان خیس و سریع خیس میباشد.

 

هر نوع تارنما (شرکتی، فردی، فروشگاهی، پزشکی، آموزشی، سرگرمی، خبری) به تجهیزات خاصی نیاز دارااست. چندین تجهیزات بسته به نوع و کاربرد تارنما ضروری می‌باشند و یکسری تجهیزات هم به طور دلخواه و جهت ارتقا کیفیت تارنما تعیین می‌شوند.

از جمله هر وب سایت فروشگاهی نیاز به درگاه پرداخت، کاغذ اکران و گروه بندی تولید ها و … دارااست و داشتن بخش مقاله‌ها و وب لاگ ازروی میل و بستگی به خواست صاحب و مالک سایت داراست.
 

هرسایت شرکتی مطلقا نیاز به شیت تماس با ما دارااست که در آن نشانی کمپانی، شماره تماس، پست الکترونیک و بقیه راه و روش های ارتباطی قرار داده گردیده باشد. همینطور بایستی سرویس ها و خدمت های کمپانی نیز در تارنما و به خصوص برگه مهم تارنما اکران داده شوند.
 

یک تارنما آموزشی قادر است از تجهیزات تارنما فروشگاهی نیز جهت فروش فولدر های آموزشی سود مند باشد. در عین اکنون قادر است امکان ستاره دار کردن پست ها، خبر نامه ایمیلی یا این که پیامکی و … را نیز داشته باشد.
 
اینکه وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارااست، در بها طراحی وب سایت تاثیرگذار میباشد. 

 

رای دیدن پکیج های پیشنهادی بها پیشنهاد طراحی وب سایت مبتنی بر تجهیزات درخواستی وارد گردید:

تعرفه طراحی وب

 

 

seo و سئو موتور کاوش 
 

هر وب سایت با دقت به نوع آن (فروشگاهی، شرکتی، خبری و…) ، بازار مخاطبین، رقیبان آن، لغات کلیدی متبوع، و همینطور وسعت محتوا و بقیه مختصات و تجهیزات آن، هزینه و فرصت متفاوتی برای باصرفه شدن نیاز دارااست.

[ بازدید : 11 ]

[ سه شنبه 11 خرداد 1400 ] 15:27 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]