مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی سایت با پایتون و مزیت های منحصر به فرد آن

dfپایتون یکی گویش های امروزی نرم افزار نویسی طراحی سایت در سمت و سوی سرور میباشد ، پایتون یک لهجه اپ‌نویسی بدون‌پول، متن گشوده (Open Source) و با بیانی بی نقص‌خیس، آزاد میباشد که هم‌‌فعلا (یعنی از ورژن‌ 2.1 و جدیدتر) پروانه‌ آن به وسیله « بنیاد اپ پایتون» PSF اداره میشود. پروانه‌ پایتون سازگار با پروانه‌ GPL3 میباشد، با این حالا به اپلیکیشن‌نویس این اذن را می دهد که بتواند اپ‌ای با سورس بسته (Closed Source) ساخت کند.



با به کارگیری از کادر ورک های مختلفی مانند Django  میتوان اینترنت نرم افزار های متنوعی ساخت ، در شرایطی‌که شما تصمیم دارید که با استعمال از پایتون یک وبسایت را پباده سازی نمایید می بایست به یک نکته بسیار اصلی اعتنا فرمایید ، در آغاز می بایست بدین نکته اشاره کنیم که آیا ساخت و ساز دوباره چرخ فعالیت آنقدر اساسی و مالامال اهمیت میباشد که نصیب مدیریتی سامانه را با معماری و استاندارد سطح بالایی در ایجاد نرم‌افزار پباده سازی کرد ؟ مخصوصا در پروژه های کوچک تا میانگین ؟ چنانچه این نیاز به اندازه وجود داراست که الزاما بایستی با به کار گیری از پایتون این پباده سازی شکل بگیرد هزینه ایجاد آن بسیار بالاست و از طرفی هم هزینه نگداری و گسترش آن در دراز برهه زمانی بیشتر از پباده سازی آن می‌گردد ، البته پایتون تحت عنوان یک لهجه اپلیکیشن نویسی ذیل اینترنت می تواند خروجی خیر و خوبی در شکل پیاده سازی درست و اصولی به شما بدهد.

در‌صورتی‌که به‌دنبال راهکاری فارغ از به کارگیری از طریق های پباده سازی مرسوم در بازار می‌باشید به کار گیری از سیستم رئیس محتوا مخصوص سپهرگستر مورد بسیار قابل قبولی میباشد که به شما سفارش می شود این سیستم مدریریت محتوا بر روی قاب ورک دوست داستنی و کار کشته لاراول مندرج میباشد و تحت عنوان پکیج استاندارد روی لاراول نصب می شود و قابلیت اضافه شدن قسمت های نامحدود از قبیل ماژول ها - پباده سازی ها و توسعه و گسترش اپ زیر اینترنت در کنار خویش را به طور جدا دارااست . این CMS در سال 95 او‌لین ورژن آن رونمایی شد و امروزه در گونه های اینترنت سایتهایی که روءیت کرد تجاری و تخصصی به تارنما دارا هستند آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 48 ]

[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] 10:29 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]