مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

سوال مهم این است که آیا کاربران در محیط سایت سردرگم می شوند؟

فضا تارنما بایستی به طوری پباده طراحی سایت سازی گردیده باشد که یوزرها در هر لحظه و هر مکانی بتوانند به بقیه قسمت های وبسایت دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال فکر کنید وارد سایتی گردیده اید که اسباب و اثاث دیجیتالی اعم از اشکال گوشی، تبلت و لب تاپ برندهای دارای اعتبار جهان را عرضه می نماید. شما وارد قسمت تولید ها سامسونگ می‌شوید. بعد از نظارت این قسمت تصمیم می‌گیرید محصول ها سونی را نیز ملاحظه کنید و بعداز آن مبادرت به خرید کنید. آیا شما میتوانید به سادگی و از به عبارتی شیت که میباشید به برگه تولید ها سونی بروید؟ یا این که نیاز میباشد کل روش های رفته را بازگشته و دوباره از کاغذ نخستین وبسایت استارت به کاوش گروه آیتم نظرتان نمائید؟
شایسته ترین راه‌حل برای یافتن جواب این قسمت، جایگزین کردن خودتان تحت عنوان مشتری میباشد. از حیث یک مشتری وارد وبسایت خویش گردید و نیازهایتان را کاوش نمائید.

3. آیا سایت شما مطابق معیارهای روز میباشد؟
عالم مدرن تحولات سریع و متوالی را تجربه می نماید و فضای اینترنتی نیز از تحولات حافظه گردیده در امان وجود ندارد. اکثر زمان ها فناوری هایی که روز قبل تلاش بالایی داشتند امروز دیگر از جایگاه بیرون گردیده اند و گزینه به کارگیری قرار نمی گیرند.
مورد نیاز میباشد بدانید ارتفاع قدمت اثرگذار یک سایت صرفا 2 سال میباشد و بعداز آن نیاز به گشوده پباده سازی اصلی داراست. در شرایطی‌که تارنما شما کهن میباشد و طی سال های اخیر آن را آپ تو دیت نکرده اید، مسلما به گشوده پباده سازی آن در چندین ماه پیش رو تصور کنید.

4. آیا وبسایت شما برخورد گرا میباشد؟
همان گونه که می‌دانید اکثر اوقات عموم از روش گوشی های هم پا خویش وارد وب گردیده و به وبسایت های آیتم نظرشان راز میزنند. به همین جهت ما یحتاج میباشد وبسایت شما پباده سازی متناسب با برگه اکران تلفن همراه ها داشته باشد.
در سال های قبلی وبسایت ها برای صفحه ها مانیتور و دور و اطراف دسکتاپ پباده سازی می شدند. دسترسی بدین وبسایت ها از روش کاغذ اکران کوچک گوشی به رنج قابلیت پذیر میباشد. کاربرانی که از تلفن همراه گوشی خویش برای گشت و گذار در فضای وب به کار گیری می نمایند اکثر اوقات از وبسایت هایی که برخورد گرا نیستند غربت نموده و با گاز از آنان بیرون می‌شوند.

درصورتی که سایت شما پباده سازی سازگار با موبایل تلفن همراه و تبلت ندارد و به اصطلاح ریسپانسیو وجود ندارد، مطمئن باشید درصد بالایی از مشتریانتان را از دست خواهید اعطا کرد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ پنجشنبه 13 خرداد 1400 ] 12:26 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]