مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

انفجار بزرگ موبایلی یا Mobilegeddon

گوگل پذیرش می نماید که آپ دیت رسانی الگوریتم mobile-friendly در طراحی سایت بعضی مرکز ها داده فعال گردیده است ولی خیر در همگی جا.
آقای جان مولر از گوگل استارت به روزرسانی الگوریتم mobile friendly را پذیرش کرد و ذکر کرد که در واقع این الگوریتم در برخی مرکزها داده فعال شد‌ه‌است.



روز سه‌شنبه 21 آوریل یا این که اولیه اردیبهشت ماه، گوگل خاطرنشان کرد که آنان کار به روزرسانی الگوریتم mobile friendly را همانطور که پیش گویی میشد آغار کردند. روز آنگاه برخی از مدیران تارنما ها متوجه این مورد شدند و برخی از ابزار های ردیابی نیز علامت های اول ای را مشاهده کردند، البته بخش اعظمی از webmaster ها یا این که مدیران وبسایت اعلام کردند که هیچ تغییری را مشاهده نکرده اند.

با سپری شد فرصت انتظار می رود که تعداد جستجوگران و مدیران سایت ها یی که تاثیر الگوریتم mobile friendly را در نتیجه ها جستجوی موبایلی می‌بینند ارتقا یابد. البته اکثری هنوز تغییرات این الگوریتم را ندیده اند.
جان مولر از گوگل در صبح روز 21 آوریل در یک انجمن گفتگوی ویدئویی آنلاین در گوگل پلاس از تکثیر 100% این الگوریتم خبر بخشید و همینطور به فعال بودن آن در تعداد متعددی از مرکز ها داده گوگل اشاره نمود.

این بدان معناست که بعضی از جستجوگران ممکن میباشد که نتیجه ها جستجوی تلفن همراه پسند را در کاوش های موبایلی خویش چشم باشند، در حالیکه بعضا ممکن میباشد آن را ندیده باشند. این همینطور بدان مضمون‌ میباشد که شما ممکن میباشد در یک ساعت آن را مشاهده کنید و در ساعتی دیگر نه. جان مولر توضیح اعطا کرد که تکمیل نشر این الگوریتم قادر است یک هفته و یا این که بیشتر لهجه پیروز شود، به این ترتیب می بایست شکیبا باشید. البته در شرایطی‌که شما حاصل جستجوی موبایلی متفاوتی را تجربه کردید این به احتمال زیاد به جهت تکثیر این الگوریتم بر روی دستگاه تلفن همراه شما است.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ سه شنبه 18 خرداد 1400 ] 14:14 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]