مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی وب سایت بانک توسعه صادرات ایران

وبسایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران طراحی سایت در واقع برای مخاطبان و کاربرانی که می‌خواهند از خط مش  بدور هم از این خزانه داده ها آپ دیت و صحیحی داشته باشند و همینطور خدماتی را فارغ از حضور بدون واسطه در یکی‌از شعب این خزانه ایفا دهند به وجود آمده میباشد. خزانه توسعه و گسترش صادرات کشور‌ایران در 19 تیر ماه سال 1370 احداث شد و از شهریور ماه سال 1371 عمل خویش را در مورد اعطای وام ها و اعتبارات کوتاه بازه زمانی، در میان بازه زمانی و بلند بازه صادراتی و اعطای وام ها سپرده گذاری برای پروژه های صادراتی در درون و آن سوی مرز و تعدادی و غرض و مقصد دیگر رسما استارت کرد.
جايگاه الکسا وبسایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران در دنیا 195381 واحد است که ارتقاء بیش تر از 3000 واحد داشته میباشد. درجه الکسا سایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران، در جمهوری اسلامی ایران بیشتراز 6000 واحد میباشد. طبق آمار و ارقام تارنما الکسا ترازو 8/97 درصد از مخاطبان و یوزرها وبسایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران از جمهوری اسلامی ایران هستند. نرخ پریدن وبسایت خزانه گسترش صادرات کشور‌ایران 10/52 درصد است که کاهش 32 درصدی داشته میباشد. معدل تعداد مخاطبان وکاربرانی که از تارنما خزانه بسط صادرات جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده اند 50/2 درصد میباشد که کاهش بیش تر از 4 درصد داشته میباشد. معدل بازه زمانی وقتی که مخاطبان و یوزرها درین سایت سپری می نمایند بیشتراز 2 دقیقه است که کاهش 22 درصدی نیز داشته میباشد. از دست اندرکاران اصلی و تاثیر گزار منزلت وبسایت در وب ترافیک ورودی میباشد. ترافیک ورودی به تارنما خزانه بسط صادرات جمهوری اسلامی ایران 40/28 درصد میباشد که ارتقاء 17 درصدی نیز داشته میباشد.

آنالیز ساخت وب سایت خزانه گسترش صادرات کشور ایران
در ساخت سایت خزانه توسعه و گسترش صادرات کشور‌ایران از تعدادی گویش متعدد برای یوزرها و مخاطبان در نقاط متفاوت دنیا مستعمل میباشد چنین که کادری برای تعیین گویش متبوع یوزرها و مخاطبان وجود دارااست.
در طراحی وب خزانه توسعه و گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران از اسلایدر زیبایی مصرف شده که ظواهر خاصی به فضای سایت داده میباشد.
در طراحی وب خزانه توسعه و گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران از رنگ های زیبایی مصرف شده میباشد. در پباده سازی این وب سایت فونت مصرف شده در نوشتار متن ها بسیار مطلوب میباشد و عبارات وضوح قابل قبولی دارا‌هستند.
در ساخت وب سایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران از طرح بندی ستونی مصرف شده میباشد و محتوای تارنما به طور بسیار منظمی کنار هم قرار گرفته اند که سبب گردیده تا تارنما ظواهر زیبایی داشته باشد.
پباده سازی لوگوی سایت خزانه توسعه و گسترش صادرات کشور ایران بسیار خلاقانه و هوشمندانه میباشد و از رنگ های خوشگل و جذابی در آن مستعمل میباشد و لوگوی خزانه صادرات نیز برگرفته از لوگوی خزانه گسترش صادرات کشور‌ایران است.
در ساخت وب سایت خزانه گسترش صادرات جمهوری اسلامی ایران از دو منو مستعمل میباشد در منوی اولیه فریم کاوش و تعیین گویش وجود دارااست و در منوی دوم در رابطه خزانه، سرویس ها بانکی، تامین مالی دربین المللی، اعطای وام ها و خزانه داری الکترونیکی وجود دارااست که مخاطبان و یوزرها با استعمال از این منو شل خیس میتوانند از بخش های متفاوت وب سایت استعمال نمایند و از سرویس ها این خزانه از رویکرد به دور فایده مند شوند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 16 ]

[ شنبه 22 خرداد 1400 ] 14:19 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]