مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی سایت دیوار

دیوار اینترنت سایتی برای نیازمندی های اینترنی و طراحی سایت خرید و فرو اجناس جدید و استوک میباشد. همینطور می اقتدار در آن گونه های سرویس ها متفاوت را برحسب نیاز یافت.

این سایت دارنده درجه الکسا 14 در کشور ایران و درجه 746 الکسا در عالم میباشد. دیوار هم اکنو علاوه بر جمهوری اسلامی ایران در 4 شهر افغانستان نیز فعالیت می کند.

درین نوشته ی علمی به نظارت ساخت سایت دیوار پرداخته و مشخصات و عارضه ها توفیق طراحی وب آن را چک میکنیم.

 

خصوصیت های ساخت وب سایت دیوار
با ورود به وب سایت دیوار اولی چیزی که مخاطب مشاهده می نماید توضیحی در رابطه خدماتی میباشد که وبسایت دیوار ارائه می‌دهد و در‌پی با گروه بندی استان ها و نوار کاوش رو به رو می گردد.

این پباده سازی معمولی بیان کنده آن میباشد که درین تارنما به رفع نیازهای اصلی و موردنیاز پرداخته می‌گردد و به مواقعی که سبب ساخت و ساز لبه می گردند و اعتنا استفاده کننده را از مورد مهم بدور می نمایند پرداخته نمیشود.

در‌این سایت فقط تصاویری که وجود دارا‌هستند، تصاویری میباشد که یوزرها آن‌ها‌را قرار داده اند و خویش وبسایت از تصویری استعمال نکرده میباشد.

قرار دادن علامت متکی بودن الکترونیکی در نصیب کناری تارنما سبب گردیده به کابران باور داده گردد که‌این وبسایت دارای اعتبار میباشد و بتوانند با گاز به زمینه مهم که رفع نیازمندی یا این که درج اطلاع رسانی میباشد بپردازند.

 

آنالیز طراحی وب دیوار
با تعیین یک کدام از استان ها لیستی از اشکال کالاها و سرویس ها مرتبط با آن استان لیست می‌شود. همینطور قابلیت و امکان غربال کردن مطالب براساس نوع سرویس ها متبوع وجود دارااست.

 



توضیحات مرتبط با هر نیازمندی و فرآورده بسیار اثرگذار بوده و داده ها موءثر مانند ارزش و محل نیز ارائه گردیده که مخاطب به راحتی میتواند در رابطه اثر گذار بودن یا این که نبودن آن تصمیم گیری نماید.

در طرز اکران لیست مطالب از infinite scroll مستعمل میباشد که pagination را سهل کرده و به یوزرها تجربه نیکی در به کارگیری از لیست ها وقت گیر می‌دهد.

 

عوارض توفیق ساخت سایت دیوار
مهم‌ترین استدلال توفیق این وب سایت به کارگیری از مفاهیم معمولی در طراحی وب و برطرف کردن نیازهای مهم یوزرها هنگام به کارگیری فعالیت با وب سایت میباشد. طراحان دیوار به نکته واقف بوده و غایت به کارگیری را از آن کرده اند.

در پباده سازی این تارنما از رنگ های یه خرده مصرف شده تا این پیام به مخاطب رسانده گردد که علاوه بر آسانی از جدیت کافی نیز برخوردار‌است.

دیوار با به کارگیری از بی آلایش ترین مفاهیم در دنیای تبلیغات و نیازمندی ها تخت گاز رویش کرده و این پرورش همچنان در اکنون سرعت دریافت کردن میباشد.

[ بازدید : 12 ]

[ يکشنبه 23 خرداد 1400 ] 13:38 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]