مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

راهکار و ایده برای طراحی سایت

بازدیدکنندگان
بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما به دودسته مهم طراحی سایت تقسیم می شوند: مجموعه اولیه عده ای می باشند که برای او‌لین توشه از محتوای شما بازدید می‌نمایند و گروه دوم هم بازدیدکنندگانی میباشند که تابه‌اکنون بیشتراز یک‌توشه وارد اینترنت‌سایتتان گردیده‌اند.



بهتر میباشد بازدیدکنندگان شما ترکیبی از هر دودسته باشند. در شرایطی‌که تنها بازدیدکنندگان نو‌وارد اینترنت‌سایتتان می گردند یعنی محتوای شما به‌اندازه کافی جالب وجود ندارد و نمی‌تواند آنها را به بازدید مجدد تشویق نماید. از طرفی در‌حالتی که صرفا بازدیدکنندگان تکراری وارد اینترنت‌سایتتان می گردند، پتانسیل جذب استفاده کننده، مشتری و یا این که هوادار تازه نخواهید داشت.

راه حل پباده سازی
اینترنت‌وب سایت شما برای جذب هر دو دسته بازدیدکنندگان بایستی واجد شرایط مشخصی باشد.

·         اینترنت‌وب سایت شما می بایست دارنده محتوای تصویری دیدنی باشد تا دقت بازدیدکنندگان نو را به خویش جلب نماید. از طرفی این پباده سازی می بایست پویا باشد تا بازدیدکنندگان تکراری را هم در وب سایت نگه‌دارااست. اولی گام برای جذب بازدیدکنندگان به کار گیری از تصاویر و ویدیوهای دیدنی میباشد.

·         اینترنت‌وب سایت شما می بایست مسئله مهم محتوایش را در به عبارتی نگاه نخستین به بازدیدکنندگان علامت دهد و آن ها را دریافتن محتوای موردنظرشان پند نماید. از تیتر والا، لوگوی منحصربه‌فرد و موادسازنده پیمایش مطلوب منفعت ببرید تا شم هدفمندی اینترنت‌وبسایت را به‌نیکی به اکران بگذارید.

·         مدام بایستی مخاطب را به تعامل وادار نمایید تا این ارتباط دوطرفه باقی بماند. از جمله، بازدیدکنندگان را تشویق نمایید لینکی را بگشایند؛ ویدیویی را تماشا نمایند؛ بازی را اعمال نمایند یا این که برای اخذ تخفیف و دعوت به رویدادهای منحصربه‌فرد تصویب‌اسم نمایند. CTA بایستی بدیهی پباده سازی گردد. از دعوت یوزرها به تعامل و ساخت‌و‌ساز ارتباط دوطرفه ترس نداشته.

۴ – ۱۰ کاغذ برتر اینترنت‌وبسایت
فهرست کاغذ‌هایی که یوزرها بیشتر با آنان تعامل دارا‌هستند، یکی دیدنی‌اعتنا‌ترین موادسازنده آنالیز اینترنت‌تارنما به شمار می‌رود. اینترنت‌تارنما‌هایی با بلاگ‌های گران قدر و کار کشته میتوانند از این داده ها برای آشنایی مسئله‌های پرطرفدار امداد بگیرند و مطالب بعدی خویش را مبتنی بر همین مورد ها تهیه نمایند. اینترنت‌تارنما‌های فروشگاهی از این داده ها برای شناسایی محصول ها و سرویس ها پرطرفدار منفعت می برند و ترازو فروش خویش را به امداد آن ارتقا می دهند. شناسایی ورقه‌های برتر همینطور به اینترنت‌تارنما‌های ساده در گزینش جریان ترافیک ورودی امداد می‌نماید و آرم میدهد که آیا یوزرها برنده به بازدید محتوای موردنظرشان گردیده‌اند یا این که نه.



بخش اعظمی از صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها از مشاهده فهرست برگزیدگان شیت‌هایشان شگفت‌زده میشوند. ۱۰ کاغذ برتر اینترنت‌تارنما‌ها اکثر اوقات مشمول ورقه در رابطه ما یا این که تماس می گردد؛ چراکه یوزرها معمولاً گرایش دارا هستند بدانند شما که می‌باشید و در چه مورد‌ای عمل می کنید یا این که قصد دارا هستند درباره با موضوعی با شما کلام نمایند. برگه بلاگ یا این که خبر ها هم در‌این فهرست مکان می گیرد؛ چراکه ممکن میباشد دست‌کم یکی خبرهای منتشرشده بوسیله شما مخاطبان متعددی را جلب کرده‌باشد. داده‌ها و داده ها در رابطه موضوع کار یا این که کسب‌وکار و حتی برگه منزل در‌این فهرست قرار میگیرد.

محاسبه شیت‌های پرطرفدار همینطور به شما یاری می‌نماید دریابید آیا اهدافتان با هدف ها یوزرها در یک راستا قرار می گیرد یا این که نه؟ آیا آن ها از محتوایی که برایتان اصلی میباشد، بازدید می‌نمایند؟

 
·         لینک و پیوند‌ها و CTA را در شیت‌های پربیننده مانند «منزل» تعبیه فرمائید. همینطور می بایست قابلیت و امکان دسترسی شل را به‌این نوع محتوا برای بازدیدکنندگان آماده آورید.

·         یک‌منش بهتر برای جلب‌اعتنا یوزرها این میباشد که لینک و پیوند‌ها و CTA را در قالب بنر و تصاویر جالب بگنجانید.

·         دوست داستنی‌ترین برگه‌های اینترنت‌تارنما را در منوی مهم هم قرار دهید یا این که لینکشان را در کانال‌های اجتماعی متفاوت به اشتراک بگذارید. از یک ورقه دوستداشتنی به کاغذ پر طرفدار دیگر پیوند دهید و یوزرها را به پیمایش و بازدید از این برگه‌ها تشویق نمایید. اکران نوار «شیت‌های پربیننده» یا این که «مطالب برتر» یک کدام از شایسته ترین طریق‌ها برای اشاعه این لینک و پیوند‌ها میباشد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ سه شنبه 25 خرداد 1400 ] 13:50 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]