مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

بهترین زبان برنامه نویسی سایت 2021

Javascript

جاوا اسکریپت در واقعیت لهجه اسکریپت نویسی محسوب میشود که در طراحی سایت جايگاه ای ذیل خیس از گویش های نرم‌افزار نویسی میباشد. استعمال از آن به طراح وبسایت این قابلیت و امکان را میدهد که قسمت های جذابی را به تارنما بیفزاید. برای مثال قابلیت و امکان اسلایدر چت، تصاویر و افکت گذاری روی نوشته که در وقتی بسیار جالب و تازه بود، امروزه دوستداران متعددی ندارد.


Jquery

Jquery از گویش های طراحی وب دوست داستنی و نادر وسعت، جاوا اسکریپت میباشد که استعمال از آن برای مجموع یوزرها مجانی بوده و زیر دو پروانه gpl و mtl بسط مییابد. همینطور این لهجه برای در دست گرفتن عنصرها صفحه ها اینترنت، توابع بسیار متعددی داراست و افزونه های متفاوت و مالامال کاربردی را دارا میباشد.


PHP: Hypertext Preprocessor

لهجه PHP یک از گویش های ساخت سایت میباشد که بوسیله آقای رامسوس لردورف بنیانگذاری و  در سال ۱۹۹۸ عرضه شد. این یک گویش سمت سرور بوده که در شرایطی که دستوراتی را بدین گویش بنویسید، به وسیله سرور آن ایفا و ترجمه میشود و یوزرها نمی توانند به کدهای مهم وبسایت شما دسترسی داشته باشند و فقط میتوانند کد های ترجمه گردیده را ببینند.

توصیه می‌کنیم این نوشته‌علمی را هم بخوانید:

طراحی وب تاکسی مسافرتی ✈️ طراحی سایت توریسم تخصصی با تجهیزات بدون نقصPHP زبانی بسیار معمولی در طراحی وب و در عین هم اکنون بسیار کاربردی میباشد. اشخاصی که میخواهند دکان های اینترنتی، قابلیت و امکان چت تصویری و صوتی ساخت یا این که به عضو گیری یوزرها بپردازند، می‌توانند از این گویش به کارگیری نمایند.


ASP (Active Server Pages)

ASP یک کدام از دیگر از لهجه های سمت سرور میباشد که امرها ترجمه گردیده آن به مخاطب نشان داده میشود. امکان های آن بسیار مشابه به PHP بوده و صرفا بر روی خدمت های میزبانی اینترنت ویندوز قابل انجام میباشد. از مزیت های این گویش های سمت سرور می شود به این که قابل اسکن برداری و سرقت نیستند، اشاره نمود.

[ بازدید : 9 ]

[ سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ] 15:36 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]