مرجع رسمی مقالات تخصصی طراحی وب

آموزش Adobe XD رایگان - ایجاد پس‌زمینه‌ی بخش محتوا

ابزار Rectangle از پنل Tool در سوی چپ را تعیین فرمایید و در تحت Header، طراحی سایت یک مستطیل ساخت نمائید. از پنل Properties در سوی راست، رنگ و بقیه خصوصیت‌های آن را به دلخواه تعیین فرمایید.

فراگیری Adobe XD بدون‌پول - اضافه کردن محتوا
با استعمال از طریق‌های اضافه کردن متن و تصویر که فراتر بیان شد، متن و تصویر دلخواهتان را به قسمت محتوا اضافه نمائید.

فراگیری Adobe XD بدون‌پول - تولید Grid
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای Adobe XD، ساخت یک Grid از محتوای جان دار، سوای نیاز به اسکن کردن آن میباشد. کلید Shift صفحه کلید را نگه دارید و نصیب‌های متعدد محتوا را تعیین فرمائید. بعد بر روی دکمه‌ی Repeat Grid در پنل Properties کلیک نمائید. با اعمال این عمل، نصیب‌های تعیین گردیده، در Grid نسخه برداری می شوند. آیکون سبزرنگ پایینی را بکشید تا یک Grid عمودی ساخت‌و‌ساز گردد. با دو توشه کلیک کردن بر روی محتوای تکراری، میتوانید آن را به دلخواه خویش تغییر تحول دهید. در غایت، محتوا را تعیین فرمایید و بر روی Cancel Grid کلیک نمایید تا رابطه میان آن ها نقطه پايان یابد.

فراگیری Adobe XD بدون‌پول - ساخت‌و‌ساز یک Artboard یا این که شیت‌ی نو
برای ساخت و ساز یک برگه‌ی Layout تازه، بر روی ابزار Artboard در پنل Tool کلیک نمایید. بعد، به عنوان مثال، قالب iphone 6 را از سمت راست گزینش فرمائید تا یک کاغذ‌ی نو برای شما ساخت‌و‌ساز خواهد شد. مرحله‌ی گذشته را چندبار تکرار نمایید تا بتوانید صفحه های بیشتری تولید فرمائید.

یادگرفتن Adobe XD بدون پول - انتخاب برگه‌ی اساسی پروژه
قبل از ساخت‌و‌ساز رابطه میان صفحه های، نیاز داریم تا یک ورقه را تحت عنوان ورقه‌ی اساسی پروژه گزینش کنیم. برگه‌ی مهم میتواند هرمورد از صفحه ها ساخت و ساز گردیده باشد. در کاغذ‌ی موردنظر خویش، بر روی آیکون Home که در کناره‌ی بالا و سمت چپ Artboard ظواهر می گردد کلیک نمایید تا تحت عنوان برگه‌ی مهم تعیین گردد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ دوشنبه 3 خرداد 1400 ] 15:00 ] [ علی سلطانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]