برای بازار یابی طراحی سایت همه چیز را آنالیز کنید!
صحیح مثل یک باغبانی که با عشق و علاقه از باغش نگهداری مینماید، طراحی سایت شما هم می بایست از سایتتان محافظت فرمایید تا همۀ روند قبل گفتم به توشه بنشیند. برای این فعالیت مایحتاج میباشد تا به صورت تروتمیز سایتتان را گزینه ارزیابی و چک قرار دهید. اکنون بپرسید چطور؟
خب، برای این فعالیت گوگل ابزارهای مختلفی را در مشت شما قرار داده میباشد، البته مهم ترین آن گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) میباشد. با امداد گوگل آنالیتیکس می توانید:
متوجه گردید که یوزرها با جستجوی کدام کلمه ها در گوگل، به وب سایت شما رسیدهاند.
تعداد مجموع بازدیدهای وبسایت را در برهه زمانی وقتی که خودتان انتخاب می کنید به دست آورید.
آماری از صفحاتی که کابران به آنان مراجعه کردهاند و بازه زمانی وقتی که در آن کاغذ بودهاند داشته باشید.
تعداد صفحاتی که هر مخاطب تحلیل کرده بدانید.
آماری مبتنی بر اینکه از کدام شهرها و کشورها، چه تعداد بازدید داشتهاید بهدست آورید.
متوجه گردید که یوزرها از کدام پیوندها وارد تارنما شما گردیدهاند.
آماری از اینکه چه تعداد یوزرها با گوشی وارد تارنما گردیدهاند داشته باشید.
صفحه های محبوبتان را بشناسید.
و ... بخش اعظمی تجهیزات دیگر که در حالتیکه دوست داشتید دربارۀ آنها بیشتر بدانید «راهنمای بی نقص گوگل آنالیتیکس برای اشخاص تازه کار» را در بلاگ نوین بخوانید. هنگامی این آمار و داده ها را به دست آورید می توانید نقاط ضعف و قوتتان را پیدا نمایید، مطالب گزینه علاقۀ یوزرها را بیشتر فرمائید، کمبودها را برطرف نمائید و در غایت بازدید وبسایت و فروش سایتتان را ارتقا دهید.
کلام انتها
مجموع این مواقعی که امروز به آن پرداختیم، نصیبهایی از بازاریابی اینترنتی را تشکیل میدهند. حال در حالتی که با یک انگیزۀ خوب و یک اپریزی منظم آنهارا پیاده نمائید خودتان از حاصل بهدست آمده کِیف خواهید کرد! از شما خواهش می کنم هر سوالی که در امر هر قسمت دارید، از اینجانب بپرسید و در شرایطیکه تجربهای دراین باره دارید با ما و بقیه خوانندگان این مقاله فی مابین بگذارید.
برچسب ها: طراحی سایت ,
[ بازدید : 11 ]
[ سه شنبه 4 خرداد 1400 ] 9:28 ] [ علی سلطانی ]
[ ]